wtorek, 26 lutego 2013

Koło 4

Czas na kolejne Koło...jak ten czas leci to już czwarte z kolei ;)
Powodzenia!!!

Oczywiście po podkreśleniu drugiej tabeli, pojawią sie poprawne odpowiedzi



Żyję VIVO
Oni piją BEVONO
Ty robisz FAI
Wy wiecie SAPETE
On widzi VEDE
My mówimy DICIAMO
Ty pijesz BEVI
Oni robią FANNO
My żyjemy VIVIAMO
Wy wiecie VEDETE


Oni mówią DICONO
Ty wiesz SAI
Ona pije BEVE
Ja mówię DICO


On zyje VIVE
Ty widzisz VEDI
My robimy FACCIAMO
Wy pijecie BEVETE
Ja wiem So
Oni żyją VIVONO
Ona robi FA
My widzimy VEDIAMO
Oni wiedzą SANNO
On mówi DICE
Ja piję BEVO


My wiemy SAPPIAMO
Ty zyjesz VIVI
Ja robię FACCIO
Ona mówi DITE


Ja widzę VEDO
My pijemy BEVIAMO
Wy robicie FATE


Oni widzą VEDONO
On wie SA
Wy żyjecie VIVETE
Ty mówisz DICI



Luki w tabeli są spowodowane wykreśleniem jednego czasownika...PIACERE, ze względu na jego dość zagmatwaną odmianę i tłumaczenie, dlatego poświęcimy mu obszerniejszą lekcje ;)

3 komentarze:

  1. O rany, Nina!
    Ależ jestem do tyłu!

    Biorę się do nauki!
    Dzięki Kochana, bo mnie mobilizujesz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu zdolna jesteś i zapewne dasz radę tym bardziej, ze słówka nie były trudne...trzymam kciuki ;)

      Usuń
  2. Świetny Blog <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń