poniedziałek, 4 lutego 2013

Koło 2

Pora na kolejne sprawdzenie przyswojonej wiedzy, tym razem z czasowników I koniugacji...

Mam nadzieję, że wszystkim pójdzie wzorowo.

Oczywiście poprawne odpowiedzi wyświetlą się po zaznaczeniu 2 kolumny.

On kupuje Lui compra
My czujemy się Noi stiamo
Ja mieszkam Io abito
My szukamy Noi cerchiamo
Wy płacicie Voi pagate
Ona je Lei mangia
Ty idziesz Tu vai
Oni dają Loro danno
Wy czujecie się Voi state
Ona mieszka Lui abita
Ty płacisz Tu paghi
Ja szukam Io cerco
Oni jedzą Loro mangiano
On idzie Lui va
My dajemy Noi diamo
Ja kupuję Io compro
On daje Lui da
My idziemy Noi andiamo
Ty szukasz Tu cerchi
Ja jem Io mangio
Wy mieszkacie Voi abitate
Ona płaci Lei paga
Ty czujesz się Tu stai
Oni kupują Loro comprano

1 komentarz:

  1. Och! Przydałby mi się taki sprawdzian!!! Mieszkałam pół roku we Włoszech, nauczyłam się mówić w 4 miesiące mieszkając w pokoju z Francuzką, która nie mówiła po angielsku. Zrobiłam ogromne postępy w bardzo szybkim tempie, a teraz... Niestety, cofam się. Będę tu zaglądać :-) Pozdrawiam, Martyna

    OdpowiedzUsuń